LuistelukouluJulkaistu: 11.11.2023 09.59

Säännöt

Talkoisiin osallistuminen: *Jokaisesta perheestä osallistutaan talkoisiin. Vähintään 3 talkoot vuodessa tai maksu 20€/talkoot jos et osallistu.

Vanhempien läsnäolo hallilla: *Mikäli vanhemmat ovat mukana hallilla, heidän tilansa on katsomossa. Pukuhuoneissa saa olla vain, jos lapsi tarvitsee apua luistinten sitomiseen. Auttamisen jälkeen on siirryttävä katsomoon, vanhemmat eivät ole kaukalon laidalla.

Pukuhuone käytäntöä: *purukumin syönti on kiellettyä niin pukuhuoneissa kuin jäällä tukehtumisvaaran vuoksi. Pukuhuoneissa ei saa syödä murustavia ruokia ja omat jäljet on siivottava lähtiessä, jotta seuraavan käyttäjän on mukava tulla pukuhuoneeseen.

Luistelijalle: * Hiukset tulee olla kiinni harjoituksissa. Taitoluisteluun kuuluu sekä jää-, että oheisharjoittelua, molemmat ovat yhtä tärkeitä. Isompien luistelijoiden tulee lämmitellä itsenäisesti ennen jäälle tuloa. Tämä on tärkeää! Lämmittely estää lihasten ja nivelten vaurioitumista ja valmistavat ne ottamaan treenin vastaan.

Ryhmäjaot: Valmentajat jakavat jokaisen tunnin alussa luistelijat ryhmiin taitotason mukaisesti. Eli luistelija ei välttämättä joka kerta harjoittele samassa ryhmässä. Ryhmiä ei myöskään jaeta ikäryhmittäin.

Harrastuksen hinta: *Taitoluistelu 65€/kk, Luistelukoulu 30€/kk. Loukkaantumisen/tapaturman sattuessa, lääkärin määrätessä harjoituskiellon pidemmäksi jaksoksi, luistelija ei ole velvollinen maksamaan harjoitusmaksua tältä ajalta. Mikäli harrastuksen lopettaa kokonaan, maksetaan vielä seuraavan kuukauden harjoitusmaksu. Tällöin luistelija saa harjoitella sen seuraavan kuukauden halutessaan.

Ryhmän uusimmat uutiset

Suolahden Urho