Urhoperheen kesäpäivä Laukaan Peurunkagolfissa
JääkiekkoJulkaistu: 22.07.2024 09.43

Urhoperheen kesäpäivä Laukaan Peurunkagolfissa

Mitä: Golfiin tutustumista ja yhdessä tekemistä
Missä: Laukaan Peurunkagolfissa
Milloin: sunnuntaina 11.8. kello 12-15
Kenelle: avoin kaikille

Suolahden Urhon jääkiekkojaosto ja Laukaan Peurunkagolf tarjoavat yhdessä upean mahdollisuuden viettää kesäpäivää tutustuen samalla golfin saloihin veloituksessa yhdessä maan upeimmista golfkentistä Laukaassa.

Alueella tapahtuu seuraavaa:

• ohjattua toimintaa eri harjoitusalueille
  • puuharasteja perheille
  • pääset kokeilemaan pelaamista oikealla kentälle
  • välineet (mailat ja pallot) talon puolesta
  • Klubiravintolan puolella kahvi/ mehu ja pieni makea tarjolla
Onko sinulla ystävä tai tuttava, kenet haluaisit tutustuttaa lajiin pelaamalla oikealla kentällä?
  • mahdollisuus lähteä oikealle kentälle pelaamaan etu 9r. klo 9:30–11:30
  • varaa aika caddiemasterin kautta, pelaaminen ilmaista. Ajanvaraus puh. 0600-390555 tai caddiemaster@lpg.fi
  • jokaista uutta lajiin tutustujaa kohden tulee olla yksi jo ennestään golfaava henkilö

Päivään osallistuneille LPG alkeiskurssi erikoishintaan 99€/hlö (norm. 139€)
Lisäksi osallistujien kesken arvotaan VIP- paketti JYPin kotiotteluun kaudelle 2024-2025

Tule mukaan ja tuo kaverisikin!

Paikan päällä on vapaasti lainattavissa välineitä, sekä lajiin opastamassa kaksi LPG:n provalmentajaa. Aiempaa golftaustaa et tarvitse, ja mukaan pääset kun tulet vaan paikalle. Ja mikä parasta, paikan päälle saa ottaa mukaan vanhemmat, mummot, vaarit ja kaikki muutkin sukulaiset iästä riippumatta!

Nähdään Peurungassa!

Suolahden Urho